4 Augusti 2012

Så idag har varit en dag med några händelser. Ungefär mitt på dagen tog jag BMW:n hem till Christa där vi umgicks. Hon visade upp kläder, mobilskal, pratade om sitt jobb, gav mig en Coca-Cola Vanilla (som jag skickade vidare till Kristoffer senare) och så rensade vi igenom en av hennes fyra proppfulla lådor. Hon sa att hon inte hade några hemlisar alls för mig så jag snokade på, haha.
 
Jag åkte därifrån vid 3-4 och stannade på vägen hem för att köpa popcorn och en tidning. Väl hemma hade mamma och pappa åkt ut med båten tillsammans med Anne och Micke. Jag käkade pyttipanna och kollade på film. Eller ja, jag försökte kolla på film men alla jag hade laddat ner var väldigt dåliga, så till slut såg jag på ett avsnitt av Spartacus. Tiden efter det och fram tills Micke ringde och bad mig hämta dom (vid klockan elva) fördrev jag genom att måla naglarna, kolla facebook, fixa bilder och lite sånt.
 
Nu är klockan över ett och jag har precis kollat igenom några gamla blogginlägg och hämtat hem lite ny musik till telefonen. Jag känner för att blunda och sedan somna tills jag ska vakna igen imorgon bitti. Imorgon har jag ingenting planerat utom att vara hund- och husvakt, mamma och pappa ska nämnligen ut med båt igen. Eller det är vad jag tror ialla fall. Dom skulle ha åkt idag för att komma hem först på Söndag, men Annes och Mickes båt är lite trasig och dom fick den inte lagad. Vi får se vad som händer och fötter imorgon helt enkelt.
 
Nej, jag avrundar med denna bild på mig och min finaste Eveliina, underbara, älskade guddotter! <3
 
I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0