20 Maj 2011

Så, jag är alldeles för trött för att göra någonting vettigt vid datorn. Dock finns det inte mycket annat att göra, så jag slänger upp en lista här i min sketna blogg. Bara för att, liksom.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Riktigt, riktigt.. En, tror jag.
Vad tycker du om kärlek? Underbaraste som finns.
När kramade du någon sist? För ungefär en halvtimma sedan.
Saknar du någon speciell person? Min finaste lillebror! <3
Har du svårt för att bli kär? Ja, fast jag kan väldigt lätt bli intresserad, men inte kär, nej..
Är du singel? Nej, jag har finaste Kristoffer som pojkvän!
När fick du senast en komplimang? Hm.. Kan det ha varit igår kanske..? 


Erik, med Maria i knät, Jesse, jag och Eveliina i mitt knä. Ett underbart kort, med så många känslor.


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Jag tror det, ja.
Hånglat med nån riktigt ful: Ja, usch ja.
Hånglat med fler än 50 pers: Näe, det tror jag väl ändå inte.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja.
Gjort något riktigt dumt? Ja, tyvärr då..
Gjort något du verkligen ångrar? Jo, det har också hänt.
Åkt ambulans? Ja, en gång när jag överdoserade piller (en av de dumma sakerna, och något jag ångrar)
Åkt polisbil? Nej.
Gjort nåt olagligt? Ja, senast idag när jag plankade på tåget, haha.
Fått din mamma att gråta? Jo..
Slagit ner någon? På skoj då, haha.
Skämts över dina föräldrar? Haha, ja. Men det tillhör väl tonåren antar jag.
Sagt 'jag älskar dig' och menat det? Ja.
Tar du droger? Nja, jag röker, om det nu räknas som en drog.
Dricker du? På fester och så, ja.
Vilka kläder sover du i? Oftast helt utan kläder, men annars i trosa och skjorta.
Vad hatar du verkligen? Dumma människor.
Varit kär? And still are.
Är du ensam nu? Nej, Kristoffer sitter mittemot mig och muttrar på om andra världskriget, haha.
Vill du gifta dig? En vacker dag så.
Vill du ha barn? Ja, helt tvillingar.


Min underbara prins!


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Det var nog jag. Fast det var för lääänge sen. Den står i ett förråd just nu..
Såg dig gråta? Kristoffer.
Fick dig att gråta? Mensvärken, usch!
Du delade en dricka med? Ja.. Det minns jag inte.
Du gick på bio med? Kristoffer! Vi såg på Rio, haha.
Skällde på dig? Mamma eller pappa.
Sa någonting till dig och vad var det? Kristoffer: "Är den verklighetsbaserad?"


Lata Bailey och nyfikna Chimay i min älskade säng! (Som tyvärr står i ett förråd dårå..)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Ja.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Ja.
Köpt någonting? Nej.
Sjungit? Haha, ja.
Saknat någon? Ja, både min guddotter och min lillebror!


Min söta Eveliina och jag i somras. Hon är så gosig, min lilla blomma!

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja.
Systemkamera? Nä.
Telefon på rummet? Jag har inte ens ett eget rum just nu, haha. 
Egen dator? Ja.
Könssjukdom? Nej, tack gode Gud!
Bra kompisar? Ja, det tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0