30 November 2010

Suck, det är allt jag kan säga. Jag ogillar den här dagen så, så mycket. Ingenting känns bra. Det kändes inte ens bra när mamma gav mig en ny eyeliner och mascara. Det har varit så ganska mycket nu, att ingenting känns speciellt bra. Helgen som var kunde jag njuta ordentligt, fast även i njutningen fanns den där känslan av att allting inte var så bra. Varför? Varför kan inte jag kommer över det som hänt? Jag har själv sagt att jag aldrig kommer att acceptera Eriks bortgång, vilket jag fortfarande står för, men jag vill ändå lära mig leva med det. Jag vill lära mig leva med den hemska känslan, hur hemskt det nu än låter. Men, det måste väl bara ta sin tid I guess ..

Jag är ialla fall sjuk i feber idag så jag ska försöka sova nu alldeles strax. Ska bara kika in i Gustafs blogg. Juste, minns inte om jag skrivit det men Kristoffer va här i helgen. Han åkte hem igår och vi kommer inte ses förens Fredag nästa vecka. Men det får jag lov att stå ut med. Jag har väl inget annat val antar jag.


Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0