30 November 2010

Day 01 – Introduce yourself

Susanna, en mycket tråkig flicka på 18 finfina vårar som bor i en håla som kallas Sunnerby. Ska dock flytta snart, men jag vet ännu inte vart. Jag har en mor och en far, min bror gick tyvärr bort för drygt två månader sedan. Två hundar och två katter är djuren som bor med oss. Jag går tredje och sista året på gymnasiet, hotell- & restauranglinjen. Jag har noll passion för matlagning, bara en liten notis så där. På fritiden umgås jag med mina vänner eller rullar mina tummar för mig själv. Jag har även en pojkvän, han bor dock i Dalarna vilket är lite surt. Jag tror att om man ställde frågan "Vad tycker du om Susanna?" till folk så skulle väl majoriteten svara på ett ungefär "Hon pratar alldeles för mycket, är alldeles för framåt och hennes brister och nackdelar överväger om man kollar på helheten, om det är första gången man träffar henne. När man lär känna henne älskar man henne. Även fast hon har fördommar, dåligt självförtroende och tycker att catfights är roliga".


Japp, this is me.
Med undantag för att jag nu föt tiden har kortare och blondare hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0