24 November 2010

Idag var jag hos kuratorn i Nynäs gymnasium. Det var sista gången faktiskt. Kuratorn Ulla har varit till en stor hjälp. Vi har pratat om Eriks bortgång, om hur jag känner, hur mamma och pappa känner. Nu när jag börjar bli stabil igen och verkar kunna balansera allting, så tyckte både jag och Ulla att det räckte för nu. Men om jag känner senare att jag igen behöver någon utomstående att prata med så kunde jag ringa till henne. Och det är ju skönt!

Nu har jag precis käkat klart och ska plocka undan efter mig. Efter det ska jag tvätta bort mitt smink och sen prata med Erik. Ska kanske till och med sätta mig i hans rum och göra det. Sen ska jag även fixa mina naglar och ännu senare lär jag prata med Kristoffer på Skype. Låter som en skön kväll tycker jag.

Men först (som jag kom på nu): ett besök till kyrkogården.


Alltså, jag är så sjukt trött. Jag kan fan inte sova om nätterna längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0