21 November 2010

Godmorgon världen!

Gårdagen var väldigt rolig. Vi (jag, Bellan, Lollo och Sada) åkte till Nynäs. Det började väl inte så bra, vi fick liksom gå fram och tillbaka mellan Kvantum och sjukhuset. Men men. Efter det hade vi skit kul. Ialla fall enligt mig, och ialla fall fram tills Jocke sa att skjutsen ville skjutsa oss. Jag och Bellan tog bussen istället, vilket funkade fint, för där träffade vi Max, Gustaf, David och Annelis föräldrar. Väl hemma tvättade jag ansiktet och värmde en massa mat som jag sedan tröck i mig. Efter det somnade jag med mobilen på bröstet..

Nu ska jag gå ut och äta frukost och efter det ska jag gå en finfin litem promenad, vilket jag tror att jag behöver. Ska försöka prata med Erik idag också. Igår gick det väldigt, väldigt bra. Jag tyckte bara inte om sakerna han skrev.. But never give up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0