18 November 2010

Skepp o'hoj.

Jag ska alldeles strax åka iväg till en kompis. Valde först att skriva några onödiga rader här. Eller, onödiga är dom väl inte. Men ialla fall. Jag och mamma var nyss vid Eriks grav och tände ljus. Tre stycken. Vi köpte en ny lykta också. Det ska alltid finnas ljus hos Erik. Därför ska det även finnas en 'inbyggd' lykta i själva stenen. Så ..

Idag var jag hemma själv också. Det har jag inte varit så himla mycket. Förra veckan gick både Onsdag och Torsdag bra, men inte den här veckan. Idag kändes det väl lite bättre men ..

Jaja, jag ska försöka få tag i Bellan och sen åka iväg till den här kompisen som sagt. Önska mig lycka till, det är skit halt ute på vägarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0