6 Maj - Torsdag

Okej, jag har en virusinfektion i halsen. Det känns, och det är ingen skön känsla. Jag var hemma från skolan idag, vilket också känns, och den känslan är inte heller bra. Jag måste ta igen uppgiften vi har på samhälle, 'Minoritetsgrupper i Sverige' och jag skriver om homosexualitet. Sitter dock fast så jag ska be om lite hjälp från mamma. Anyway, jag är jätte trött och jag vet fortfarande inte varför jag skriver i denna blogg längre. Det känns ju himla onödigt, för jag mår inte bättre av det längre. Jag mår ju visserligen inte sämre av det heller, men det ger inte samma känsla som förut. Så .. Jag rundar av inlägget med dom orden och tillägger: ha en bra dag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0