28 Maj - Fredag

Hallå i stugorna!

Ja, det är drygt tre veckor sedan som
jag skrev här sist, eller hur? Jag har egentligen ingenting vettigt att säga just nu, jag fick bara lust att skriva här. Kan tala om för er att det är Fredag (SURPRISE!) och jag sitter i vardagsrummet och samtalar med Christa över Facebook (aka ansiktsboken). Väntar även på pappa (mamma och Erik befinner sig på andra sidan Östersjön), jag vill se på våran båt. För ja, vi har skaffat oss en sådan. Sen vill jag veta vad vi ska äta. Men nu dör batteriet till datorn. Bra tajmin Susanna! Du kan ju göra så varje gång, att du börjar ett inlägg när du bara har 10 minuter kvar på datorn. Great!


Gissa vad jag har gjort föresten .. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0