8 Mars - Måndag

Hejsan!

Kom nyss hem efter att ha varit på 'jobbet'.
Första dagen idag och dt gick bra. Trots att jag inte hade mycket att göra, hade jag inte tråkigt och tiden gick relativt fort. Nu när jag kom hem till mormor så är huset tomt? Vart fan är mormor liksom? Hennes bil står ju utanför hemmet och allt, så.. Ja, nej, jag har ingen aning om vart hon kan vara. Kan inte heller ringa till henne. På dt finska kontantkortet jag har finns inga pengar så.. Men någonstans borde hon ju vara, jag vet bara inte vart. Kanske hos Anna och Jonne. Kanske hos Aki och Aibe.

Imorgon är jag ialla fall ledig. Hon behövde inte mig där då dt är en annan som jobbar med henne imorgon. Hon ville inte att jag bara skulle sitta på en stol hela dagen och inte göra någonting. Men på Onsdag ska jag dit minsann. Dt ska bli roligt!

Nu ska jag väl sitta och vänta på den där mormor. Jag undrar fasiken.. Alltså, nej.. Jag vet inte. Vi hörs sen någongång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0