3 Mars - Onsdag

Hej hej!

Vill ni veta en sak?
Jag har fan ont överallt. Jag har ont i hela ryggen, antagligen njurarna eller "muskelvärken" som en utländsk doktor förklarade. Jag har också ont i bröstet, där hugger dt till varje gång jag andas. Utöver dt har jag sjukligt ont i mitt knä, då jag halkade några gånger i Lördags påväg hem från krogen. Väldigt bra! Jag har inte heller mina astmamediciner med mig, dom är i Sverige, så ibland känns dt som att jag knappt kan andas. Jag kan låta som en hypokondiker, men näe.. Dt vill jag nog inte kalla mig själv.

Jag har precis bakat, då jag blev tillsagd att göra dt. Nu tvingar min datorberoende moster Annika mig att försvinna från datorn, då hon inte fått sitta vid den på typ en timma. Så .. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0