28 Mars - Söndag

Godkväll!

Jag ligger i min säng som vanligt vid denna tid. Slumrade till men vaknade sedan av att Albin messade och sen av att Anton ringde. Kunde inte somna om, men tänkte pröva igen efter det här inlägget. Har ju faktiskt inte bloggat på några dagar, men det har väl egentligen inte ens hänt någonting utöver det vanliga. Jag hade prov i livsmedelskunskap i Fredags, vilket inte alls gick bra. Jag fick 49poäng av 110 möjliga. Tur att Danneman är så snäll som låter mig göra omprov på Torsdag redan. Ja juste, sen i Torsdags så var jag och några från min klass och några från 'Lås' på studiebesök. "Bakom rubrikerna på Dagens Nyheter och Expressen". Det var inte det roligaste, men det var ganska intressant ändå. Det besöket avslutades med att vi som var där fick göra egna löpsedlar. Spännande!

Gårdagen var rolig den också. Jag fick ett nytt busskort eftersom att min idiotiska lillebror har stulit mitt förra. Efter det åkte jag till Bellan, vilket var strax efter fem. Hon firade att hennes 18-års dag som är imorgon. Grattis! Gästerna som anlände var jag, Lollo, Isa, Max, Robin och Gustaf. Ja, 2 till av Bellans vänner var där också, men dom är ointressanta. Vi åt ialla fall tårta och pratade. Kvart över åtta kom en pojke vi kallar Scania, men han var lika ointressant som Bellans två andra vänner, haha. Sa ingenting, utan bara satt antingen i en fåtölj eller ute i sin bil. Alla vi (förutom Bellan och de tre ointressanta) åkte med 20:43 bussen till Nynäs för att gå på fest där. Det var rätt så roligt. Pratade mycket med Gustaf som var väldigt förstående om en grej som skedde för snart ett år sedan. Han och jag diskuterade även min födelsedag, den 10:e April. Han ska fixa både hår och smink på mig, yey! Ja, men kvällen blev lyckad tack vare att vi åkte till Nynäs. Där slapp jag de två ända människor jag hatar på denna jord :-)

Idag har jag och pappa varit ute och övningskört. Och inte med BMW:n som vanligt, nej nej. Idag fick jag köra Mercedes, woho! Vi (jag) styrde bilen hela vägen från Älgviken till Torö, till Norsbol, Till St Vika och hem. Och det gick bättre än bäst! På Torsdag tar vi det möjligtvis snäppet längre och kör hem till faster Anne som fyller år. Jag håller tummarna och hoppas att ni också gör det för mig!

Nu måste jag försöka sova. Jag vet inte när vi hörs nästa gång, det återstår att se. Men ni får hur som haver ha det så jätte bra tills dess. Förhoppningsvis har erat humör varit lika bra som mitt dessa dagar. Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0