21 Mars - Söndag

Godmorgon!

Jag är absolut inte på humör.
Jag vaknar av att dt enligt mig förs ett jävla liv på nedervåningen och när jag går ner för att gå på toaletten, stinker dt blodpudding överallt. Alltså, de få gånger jag ätit blodpudding är för att några störda lärare tvingat mig. Jag kan lova er att varenda gång jag fått dt där i munnen har jag spytt. Dt är dt absolut vidrigaste jag någonsin ätit! Men nu har mamma bestämt sig för att hundarna ska få smaka på detta vidriga ting. Hon håller på att steker puddingen i ugnen och sen ska den väl serveras. V-I-D-R-I-G-T-!

 

Jag ska värma resterna från igår (potatisgratäng och fläskfilé) och avnjuta den på mitt rum. Punkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0