14 Mars - Söndag

God eftermiddag!

Jag sitter här i samma
gamla stol hos min mormor. Som vanligt, skulle man kunna säga. Bella och Erik är här också, fast båda dom lökar The Sims, hehe. Jag sitter och lyssnar på en underbar låt av Michael Jackson - They don't care about us. Apabra!

Dopet idag vart kort för oss tre. Jag fick inte servera för folket, mamma tog över den uppgiften. Vi tröttnade fort efter fikan och rörde oss bort från folkmassan. Smörade för mormor så att hon skulle ta våran BMW och skjutsa oss hem hit. Men Annas och Jonnes lilla baby fick heta Ilona Anna Elvira Viitanen. Fint namn. Mitt barn ska också ha två mellan-namn, jag tycker dt låter bättre faktiskt.

Båten hemåt avgår klockan 21 ikväll, vilket i sin tur betyder att vi åker från lilla, underbara Laitila vid halv åtta tiden. Pappa har sagt att vi ska äta på båten (yes!), men mamma sa att vi inte skulle göra dt (f-ck!). Vi får se, kanske äter vi hos Aki och Aibe, dt är nog mest troligast faktiskt. Men dt återstår att se, som sagt.

Jag ska leta reda på några bra låtar, och sedan göra något annat. Jag orkar icke med detta längre, haha. Meeen.. Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0