12 Mars - Fredag

Godmorgon!

Ett litet inlägg så här på morgonkvisten.
Vaknade vid kvart över sju redan. Hade kunnat sova lite till, men vill vara pigg när mamma, Erik och Isabelle kommer, vilket är om undefär en timma skulle jag tro. Tills dom kommer ska jag fördriva tiden med att kolla på webb-tv, diska, bädda sängen och plocka fram frukost. Åh, vad jag har saknat min mamma! Ikväll kommer även Anniina, Antti och världens sötaste Eveliina. Jag har saknat min guddotter som bara den under den här veckan. Dt har irriterat mig att vi är i samma land men ändå inte på samma plats, hehe. Hon tog ju sina första steg alldeles ensam med mig. Jag satt och tog emot henne. Min lilla guddotter, så söt.

Nä, jag ska inte babbla på om hur söt Eveliina är längre, haha. Ska istället börja göra dt jag hade planerat att göra. Juste, innan jag stänger ner blogg-sidan så vill jag tacka min morbror Aki för att han va snäll och lagade mina älskade uggs. Haha, dom gick ju sönder när vi för ett par veckor sedan var på väg hem från krogen. Jag vet då inte hur jag lyckas med allt.. Ha dt så bra tills vi hörs nästa gång!

Ps. Dt är snålt om bilder nu när jag är i Finland. Min kamera är hemma och har inga bilder sparade på denna dator. Haha, inte för att dt direkt blir några nya bilder så ofta heller, men nu blir dt inte ens sucky webbcam-pics.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0