10 Mars - Onsdag

Godmorgon!

Är ni ens vakna, haha?
Nä, dt är ju skola och antagligen har ni precis börjat. Här i Finland är klockan strax över nio och jag har fixat klart mig själv. Har kollat på tecknade Zorro, ätit en massa frukost, druckit liiiite cola (hehe), sminkat mig, gjort flätor i håret och klätt på mig. Dt som fattas nu är all doft som ska sprayas på mig och att borsta tänderna. Om ungefär en halvtimme kommer Tanja och Matti och hämtar mig. Andra arbetsdagen, japp japp! Ska bli kul, dt tar inte så lång tid. Eller alltså, dt känns som att tiden bara flyger iväg. Från tio till fem är butigen öppen, så..

Nej, jag ska inte dra ut på detta elände mer, hehe. Istället ska jag göra dt lilla som återstår. Vi får se när jag skriver nästa gång. Kanske blir dt redan ikväll eller imorgon. Fredag, Lördag och Söndag tror jag inte att dt blir någon uppdatering. För på Fredag morgon tror inte jag att jag jobbar och då kommer ju dessutom mamma, Erik, Eriks flickvän Isabelle, Anniina, Eveliina och Antti. På Lördagen sedan kommer även Annika och Samuel samt deras nya hund. Sen på Söndagen så är dt ju dop, där jag ska vara servitris och tjäna cash och så blir dt hemgång för mig och de tre andra från Sveadala. Men om vi inte hörs idag eller imorgon, så hörs vi nog på Måndag. Ha dt så bra till nästa gång ialla fall. Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0