9 Januari - Lördag

Godmorgon!

Jag vaknade vid tio idag,
men somnade om till halv elva. Då kom mamma in och sa att hon skulle glida iväg till Tumba för att klippa sig. Jag har sedan dess suttit i vardagsrummet med datorn i knät. Har kollat på Idol-Eriks finalframträdande, ni vet då hans flickvän hoppade upp på scenen och stannade där låten igenom? Jag missade dt just då, så jag kollade på dt nu. Dt ser ju ut som att hon vunnit hela kalaset..

Nähe, jag ska nog göra lite frulle nu. Vi får se vad dagen har att komma med också. Eventuellt blir dt till att åka till Stora Vika, men vi får se. Jag ska ialla fall käka och efter dt hoppa in i duschen tror jag. Kanske kollar på någom film också, men vi går se. Haha, "vi får se", hur ofta säger jag dt egentligen? Anyway, ha dt så väldigt bra allihopa!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0