4 Januari - Måndag

Jag har ingen bra dag idag och jag vet inte varför. Kanske för att min kusin i sista sekunden sa att hon har spytt halva natten och inte kan komma? Hon var sjuk för två veckor sen och säger sig ha fått ett 'återfall' nu. Jag är misstänksam, men säger hon så så är dt väl så också.. Min dåliga dag kan också bero på att jag hade en hemsk mardröm inatt. Jag vaknade vid tre och kallsvettades hela jag. Jag kunde inte somna om, jag ville inte somna om. Den va verkligen hemsk! Tur att jag hade både hund och katt bredvid mig. Dock vågade jag knappt gå ner för att låsa upp dörren när Erik en halvtimma senare ringde. Usch! Men men, jag ska väl försöka vända dt dåliga till dt goda. Bilen hem mot Bellan rullar iväg vid kvart över, förhoppningsvis gör vi nåt roligt..

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0