24 Januari - Söndag

Godmorgon!

Kan ni gissa vad jag gör?
Haha, som vanligt sitter jag i min underbara fåtölj i vardagsrummet med datorn i knät. Hade ni förväntat er något annat? jag gick och la mig vid två tiden igår, ändå vaknade jag innan tio. Kanske för att mamma väckte mig då, hehe, men jag kunde inte somna om heller så ja. Dt var väl tur dt!

Mamma och pappa har ialla fall åkt för att kolla på lampor till vårat badrum som håller på att renoveras. Erik sover (om han ens är hemma?) och jag sitter som sagt här. Tv:n visar mitt favoritprogram (veeeery secret!) så jag har dt bra. Har precis käkat frulle också, plus i kanten! Fast ah, jag drack cola istället för juice eller o'boy typ, haha. Aja, dt är ju helg, så jag skyller på dt.

Nu ska jag ta och göra annat. Ska nog hoppa in i duschen strax så jag blir ren och fin, hoho. Jag vet inte när jag skriver nästa gång, men tills dess får ni ha dt så jätte bra!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0