22 Januari - Fredag

Tjoho!

Sitter här som en geek
i soffan och kollar på Let's Dance. Började små-le när jag nyss såg Rabih (stavning på hans namn?), dt bara blev så. Jag tycker att han ser ut som stryk och sjunger alldeles för mesigt för min smak, men hans dans var bra ikväll enligt mig.

Jaja, nog tjötat om dans-program. Jag är sjukt trött! Vaknade klockan fyra igår, somnade vid halv tolv och vaknade återigen klockan fyra idag. Sov en timma i fåtöljen, vaknade sedan upp och käka en matlåda. Sen va jag ute i en halvtimma och pratade med Bellan i telefon och nu sitter jag i min fåtölj som sagt. Ska alldeles på straxen gå och lägga mig i min egna, sköna säng. Så.. Vi hörs någon annan gång.

Puss och kram!


Älskar min tröja föresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0