18 Januari - Måndag

Godmorgon!

Vad kul med så fina kommentarer.
Min läsarstatistig steg så mycket igår att jag vart lite chockad, haha. Men dt ar bara kul, så tack till dem som sa något fint! Igår fick jag också ett gulligt sms av Christa. Dock kan jag inte svara, men Christa kommer nog se detta och då får hon veta att jag såg dt och log åt dt. Så gulligt, haha!

Jag vaknade för en halv timma sedan.. En halvtimme! Helt sjukt ju! Ska åka iväg om några timmar, ska möta Bellan i VH. Secret stuff bitches! Men dt blir skoj, japp japp.

Nu ska jag käka frulle sen ska jag ta tid på mig att lägga min make-up och fixa mitt hår. Vi hörs när vi hörs.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0