13 Januari - Onsdag

Aloha!

Som ni ser så har jag lagt upp första delen av "My 2009". Ville inte lägga upp allting på en och samma gång, då dt skulle blivit alldeles för långt. Snart kommer andra delen upp, så ni behöver inte oroa er, haha. Jag är ialla fall hemam även denna dag. Är ju egentligen frisk, alltså jag spyr inte och sånt, men jag kan ju fortfarande smitta.. Ialla fall så ska jag till skolan imorgon, vilket ska bli skönt. Eller näe, jag ser inte fram emot att kliva upp vid fyra tiden inatt (!), men dt ska bli skönt att få vara social med folk som inte delar mitt efternamn eller hushåll.

Jag kollar just nu på "Oprah" där dom berättar om en liten flicka som lider (näe, dt gör hon ju egentligen inte, men jag finner inget annat ord) av sjöjungfru-sjukdomen. Fan, allt kommer ut fel. Alltså, hon ser ut som en sjöjungfry från naveln och nedåt, men hon är inte ett dugg ledsen för dt. En extremt ovanlig "sjukdom". Doktorerna sa att hon bara skulle leva i max 72 timmar, men hon har precis firat sin 10års-dag. Otroligt! Innan berättelsen om henne så pratade dom om en kvinna som blev skjuten i ansiktet. Hennes make sköt av hela hennes ansikte och hon fick då en ansiktstransplantion (stavning?). Helt otroligt vad utvecklingen går framåt! Makalösa berättelser som jag fält en tår eller två för. Otroligt alltså!

Ialla fall, jag ska göra mig en varm macka nu tror jag. Vå får se om jag orkar fixa den i toastern eller om jag bara fixar den i micron. Ja juste, i helgen får vi se vad som händer. Vi (Jag, Bellan, Robin) hade tänkt åka till Tumba för att fira Robin, men dt är inte säkert att dt blir någonting där borta. Dt kanske blir nåt i Bålsta annars, snackade Bellan om. Men vi får se! Jag fick ialla fall låna farmors lägenhet att sova i, så vi slipper åka hem vid elva för att bussarna inte går senare. Skönt!

Nähe, jag ska väl sluta skriva här. Ska slänga upp sista delen av "Mitt 2009" senare, annars blir dt nog inte mer uppdateringar idag. Är inte så sugen på att skriva faktiskt.. Men nu; min vanliga runda på internetet och sedan varma mackor. Fuck att vi inte har någon mjölk hemma bara, buhu! Well anyway, later!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0