12 Januari - Fredag

Godkväll!

Måste börja inlägget
med att småfnittra lite. Sarah har skrivit en kommentar på finska. Tror hon använt sig av Google-translate, sådär bra kan hon inte vara. Såvida hon inte haft Christa till hjälp. Haha, men dt var kul att se. Trodde först att dt var Christa som hade skrivit in Sarah' namn. Anyway, roligt!

Jag sitter fortfarande uppe, men trots att jag är sjukt trött så kan jag inte sova. Jag vet inte varför, men dt kan vara för att jag sov en timma på eftermiddagen.. Men jag vet ialla fall att en promenad brukar hjälpa mig vid dessa tillfällen, så jag tror att jag ska ta med mig kära Bailey och gå en sväng.

Jag ber också om ursäkt för att jag inte publicerat sista delen av "Mitt 2009". Jag har haft så himla mycket annat i mitt lilla huvud så jag har inte ens tänkt på dt. Men imorgon är jag själv hemma och då kommer jag troligen publicera den. Men dom som är intresserade vet nu om att den kommer så småning om.

Nu ska jag nog ta den där promenaden jag skrev om tidigare. Får se om Bellan är på väg hem från sin kompis också, då kanske jag har lite sällskap och kan planera morgon dagen. Jag får se helt enkelt.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0