10 Januari - Söndag

Godmorgon!

Jag börjar bli sjuk,
vilket inte är något jag hurrar över. På Fredag ska vi fira Robin och då måste jag vara frisk! Jag börjar ju även praktien imorgon igen och dt funkar ju inte att sjukanmäla sig dt första man gör. Därför tror jag att jag endast kommer ligga hemma i min varma säng idag. Skulle vart med Christa, men mamma och pappa ska åka opch handla, så jag får ingen skjuts. Jag har ju inget att åka på så.. Men hon och jag får göra något annat någon annan gång helt enkelt.

Nu ska jag dra på mig pyjamasen (sitter här i morgonrock) och dricka juice eller nåt. Mitt huvud håller på att sprängas! Ska även försöka klura lite på min dröm, för den va wierd. Jag undrar varför jag drömde om dt där, om just honom. "Omg, Sussu drömmer om sina ex, patetiskt!". Nä, förvänta er inget sånt bara. De flesta vet vem han är, men inte många har träffat eller ens pratat med honom. Åh, fame monster..

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0