9 Februari - Tisdag

Haha jag måste berätta en grej. I varje gång jag har duschat så smetar jag in Got2B's (eller hur dt stavas) hårkräm i håret. Dt gör så att håret inte blir så elektriskt och frizzigt. Dt har fungerat jätte bra, ialla fall för mig. Den senaste veckan har jag tyckt att dt fungerat extra bra utan att veta varför. Har tänkt typ "Aja, jag har väl en extremt bra hårvecka" eller nåt. Nu när jag gick in på oaletten för att kolla mig lite i spegeln, ni vet som alla tjejer gör, så såg jag den där Got2B flaskan, och vet ni vad jag såg? "Lotion" med ståra bokstäver. Haha, jag har alltså, den senaste veckan, smetat in kroppslotion i håret. Men dt har gjort mitt hår jätte lent och glansigt, så jag klagar inte. Dt kan ju inte vara så dåligt för håret då, eller hur? Ett misstag, men dt var väl tur i oturen typ. Nu fick ni er ett tips också, om dt nu är någon som vill testa detta, haha. Jag tänker ialla fall fortsätta med dt, för dt är ju skitbra! Dt var allt jag hade att säga just nu.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0