7 Februari - Söndag

Hello !

Jag läste nyss igenom
hela December-månad (ja, dt jag skrivit i December här i min blogg) och blev sugen på att skriva. Kan berätta att jag idag var i Haninge med Bellan. Hon skulle handla lite så jag följde med och passade på att shoppa lite jag också. Fick pengar av mamma till en ny pyjamas och pengar av pappa till underkläder. Kom hem med mysigaste pyjamasen ever! En finfin Hello Kitty-pyjamas (ofcourse?) i två delar. Om jag orkar så fotar jag den imorgon.. Letade även efter en bh med i vilken affär finns en fin bh i storlek 80D? Ingenstans! Hittade en enda inne på H&M, men den klämde in mina bröst och fick dom att se små ut. Usch, blir arg! Köpte istället sex par trosor, vilket i och för sig var nödvändigt, men hade hellre velat ha (och verkligen behövt) en ny bh. Aja, letandet fortsätter..

Jag kom hem vid halv fem tiden, käkade, sa hej till mamma, pappa och farmor och stack sedan upp på mitt rum och kollade på några avsnitt av "The Hills". I do not like Kristin! Haha.. Jag ligger nu här i sängen och är helt död. Jag känner mig verkligen jätte trött! Ska nog försöka sova (kommer nog att gå..) för imorgon ska jag städa hela dagen. Ska fixa mitt rum faktiskt. Hänga över lite saker till min större garderob utanför rummet. Eller ja, dt finns ett litet rum precis utanför mitt, som är som ett förråd typ. Jag städade heeela den i Lördags (tog mig 4-5 timmar pga min onda arm) och nu är halva den min garderob. Så dit ska jag ialla fall slytta över lite saker för min garderob inne i mitt rum är överfylld.

Men dt var nog allt jag hade att skriva. Är sugen på att hissa och dissa, men spar nog dt till.. Imorgon kanske? Ja, så gör vi nog. Nu håller vi tummarna för att jag kan sova, även fast mina öronproppar är borta, buhu!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Börja kolla på The Vampire Diaries! så sjukt bra! :D <3

2010-02-07 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0