27 Februari - Lördag

Hej på er!

Gårdagens båtresa gick bra.
Långtråkig som alltid, men dt är så dt är. Mormor hämtade upp mig och så åkte vi till Anna och Jonne. Deras 5-veckor gamla bebis är såååå sööööt! Åh, jag smälter. Men jag vägrade hålla i henne, hon får ju för Guds skull inte gå sönder, haha. Sen åkte jag och mormor hem till henne och gjorde ingenting. Jag duschade, läste och sov.

Nu idag har jag hunnit käka frulle. Eller haha, vem försöker jag lura? Jag har hunnit dricka ett glas coca-cola, haha. Jag har även hunnit fixa iordning mig och nu sitter jag och ler åt mormor som gråter till en krigarfilm, haha. Hon är så söt min mormor..

Vi ska åka till affärerna nu och sedan kanske vi ska upp till Tammerfors, hem till Anniina, Antti och Eveliina. Yey! Anyway, ttyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0