25 Februari - Torsdag

Godmorgon!

Har inte skrivit på ett tag, I know.
Jag sitter ialla fall i mitt rum och har precis fixat klart mig. Blir en slapp dag. jeansleggins, linne, tisha på de, kofta, uggs, slarvid knut i håret och knappt nå make-up. Jag hoppas och ber om att min buss går idag och att resan till skolan blir kort och smärtfri! Idag är ju sista skoldagen för mig på ett par veckor. Imorgon åker ju jag till Finland. Första veckan är dt lov för mig men andra veckan ska jag jobba där. Jätte skojsigt!

Nähe, jag ska nog ta och käka frulle nu. Ska packa med mig mackor och vatten också, jag blir alltid hungrig framåt lunchtid och jag hatar när min mage kurrar! Anyway, jag skriver närsta gång när jag känner för dt. Vem vet, jag kanske till och med är i Finland då? Haha, hur som haver, frulle, packa väskan och sen sticka om cirka tre kvart. Hare gött!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0