25 Februari - Torsdag

Hej!

Idag har varit en ganska..
En dag utan några speciella händelser. Kom inte till skolan imorse pga massa strul med bussar och tåg. Sov ett par timmar under dagen, skrev klart alla inbjudningar till min födelsedag, packade lite nödvändigheter och åkte sedan till Bellan. Var där, fikade med hennes familj och vänner till dom, spelade Alfapet, mötte upp Stina, spelade lite mer Alfapet och gick sedan ut för att vänta på mamma. Jag och Bellan fick vänta i en timma, hoho. När jag kom hem packade jag ned dt allra sista, grejade lite på rummet, åt choklad djag fick av mamma, kollade runt lite på nätet, kollade på MTV och nu skriver jag här. Ska stänga ner dumburken och packa ned den i datorväskan. Imorgon åker jag och mamma kvart i sex mot båten, så dt blir en tidig morgon, ska upp kvart över fem. Fast dt är jag van med. Haha, dt blir ju en timmas sovmorgon till och med. Får sova på båten så ja.. Dt är ju bra, fördriva tiden lite. Vi får se när jag skriver nästa gång, de första dagarna i Finland ska jag bara njuta av att komma ifrån all skit här. För tro mig; saker och ting är inte så bra som dt kanske verkar. Anyway, jag vill inte bli för personlig just nu, dt skulle bara leda till tårar för min del, hehe.. Men vi hörs när vi hörs! Ha en finfin dag i skolan, medans jag är på Finlandsfärjan, haha :-D

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0