20 Februari - Lördag

Hallå hallå!

Hoppas ni har dt fint!
Jag själv har en rätt så fin tillvaro. Sitter här i min fåtölj och kollar på film med mamma och pappa, fast jag vet inte om jag är så sugen på denna film. En typiskt pappa film; Bruce Willis i huvudrollen vilket betyder att filmen är full av datagjorde action scener och en massa dödsfall. Jag funderar istället på att ta av mig mina linser och laga lite mat.. Klockan är ju bara sex, jag käkade vid fyra haha. Jag har köpt en godispåse men om jag inte gör någonting för att fördriva tiden kommer den att försvinna ganska snabbt, hoho.

Hur som haver, idag skulle jag och mamma ha åkt till Skärholmen för att shoppa och klippa håret. Men mamma och min faster Anne åkte istället på en symässa, så jag har städat rummet hela dagen lång. Bytt gardiner, strykt sängkläder, dammat och sånt där. Hade tänkt att skotta idag, men så blev dt icke. Jag fryser så fort jag ens kollar ut, hehe..

Imorgon ska jag och mamma kanske åka och klippa håret då, dt återstår väl att se. Annars så vet jag att jag har en del studier att ta tag i. Måste ligga i nu när jag trots allt fått ledigt i över en vecka från skolan. Jag åker ju till Finland på Fredag morgon, har lov där i en vecka och veckan efter dt ska jag jobba i min mosters mans mammas affär. Ska blir skit kul, älskar att jobba där!

Näe, jag ska ordna med lite saker nu, någonting för att få tiden att gå. Men vi hörs när vi hörs, jag har ingen aning om när dt lär bli.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0