2 Februari - Tisdag

Hejsan!

Nu var dt ett tag sedan
jag skrev någonting. Jag har inte varit peciellt upptagen med någonting, har bara inte haft någon större lust att blogga. Men i Lördags hade jag vänner här. Jag, Bellan, Robin och Danne hade en filmkväll. Danne och Bellan sov sen över här och åkte hem på Söndag morgon. På Söndag kväll skulle jag gå ut och gå. Jag klev utanför dörren och ringde upp Bellan. Vi han säga hej och så halkade jag. Jag fick ingen luft och skrek som en jude. Mamma och pappa kom och bar in mig och hela min västra arm värkte. Mamma och jag åkte då till sjukhuset där vi fick vänta från halv åtta till halv två på att få veta att dt bara var en rejäl stukning. Så min vänstra arm är inlindad i bandage och helt oanvändbar. Detta resulterar i at jag inte kan praktisera på några veckor. Eller ja, tills den går att använda igen ialla fall. Så detta inlägg skrivs med enbart en hand och tar ett bra tag att skriva.

Nu ska jag sluta svamla och istället fortsätta kolla på tv och äta mina chips. Senare ikväll ska jag hem till Bellan och sova över där. Dt blir nog roligt! Vi hörs senare någongång. Antagligen kommer jag nog bra slänga upp en bild då och då men.. Dt får ni tåla! Ha dt så bra så hörs vi!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0