13 Februari - Lördag

Godmorgon!

Eller ah, jag har faktiskt varit
vaken i över två timmar, hat till och med redan käkat frulle. Helt otroligt.. Vad ska jag skriva? Jag har nyss kollat på början av OS, där dom visar alla länder som är med i spelet. Slutade kolla vid Sverige, efter dt kändes dt inte nödvändigt längre, haha. Vaknade också och fick höra att mormor åker hem ikväll istället för imorgon bitti, buhu! Men jag ska dit om två veckor, så.. Så ledsen är jag nog inte, hihi. Ja, jag ska väl.. Äta godis? Haha, jag kanske skriver senare, kanske inte. Jag hade inte ens något vettigt att skriva nu heller, jag bara kände för att göra dt ialla fall. Så.. Som sagt, ttyl!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0