12 Februari - Fredag

God eftermiddag!

Idag kom jag som tur var till skolan.
Igår tog jag som vanligt 783 ner till Spångbro klockan 06:19 och var framme i Spångbro 06:24. Bussen 848 ska komma 06:30 men när klockan blev 06:40 hade den bussen fortfarande inte kommit så jag frågade en busschaufför som kom med bussen till Lisö vart 48:an höll hus och då sa chauffören att den troligen var inställd på grund av dt kalla vädret. Så jag tog första bästa buss hem och stannade hemma den dagen. Men idag kom jag iväg och så kom jag hem vid.. Halv ett ungefär. Jag åt direkt när jag kom hem, eftersom att jag inte hann äta mer än en banan imorse. Sen gick jag och mormor till möbelförmedlingen och så kom vi nyss hem därifrån. Nu ska jag sätta igång en fim åt henne och sen ska jag gå och vila lite grann. Vi hörs senare kanske!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0