10 Februari - Onsdag

Godmorgon!

Jag vaknade för ungefär
en halvtimma sedan och nej, jag hade inte ställt väckarklockan, haha. JAg har ialla fall planerat upp min dag. Jag ska nu käka frukost, efter dt ska jag kolla på tv samtidigt som jag gör min arkitektur-uppgift som skulle varit klar innan jul, hehe.. Men den ska göras idag! Sen ska jag fixa mig och när Bellan säger till så ska jag åka hem till henne. Hon kom aldrig hit igår då hon missa bussen och tyckte de skulle bli för sent att komma vid fem.. Jaja, jag ska dit senare ialla fall, jag vet inte varför, bara för att umgås tror jag. Kanske kommer Stina och Lollo också, vi får se. Aja, måste äta, vi hörs senare!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0