9 December 2010

Hejsan hoppsan!

Jag kom hem för en sisådär timma sedan. Har varit med Gustaf, Bellan, Robin, Max och Isa, vi har varit i lokalen i Porthus. Vi fixade med stolar, bord och musik och taggade igång inför imorgon. Det ska bli såå kul tycker jag. En annan sjukt bra grej om morgondagen är att min älskling Kristoffer kommer imorgon, vilket jag verkligen ser fram emot. Tjugo i tio åker jag från mig imorgon bitti. Ska först till Skärholmen för att hämta Kristoffers julklapp och vid kvart över tolv är Kristoffer i stan. Hoppas jag ialla fall, risken finns ju att tåget är inställt eller försenat.. Men men, positiva tankar nu!

Jag ska försöka sova så att det blir morgon fortare. Ska försöka slänga in en bild på hur jag ser ut imorgon också, jag kommer vara hot, hot, hot, haha. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0