8 December 2010

Jag vet att jag har skitit i den där listan, men jag ska ta igen det ikväll. Nu ska jag istället skriva om min dag, dom varit en rätt så bra dag. Jag vaknade vid elva, men låg och drog mig till tolv ungefär. Vid kvart över ett åkte jag till kyrkogården där jag träffade Lollo. Vi tände ljus hos Erik och vid minneslunden och så åkte vi hem till mig. Vi åt och jag satt och sminkade mig. Kvart i fem gick vi och mötte Bellan vid bussen, sen åkte vi hem till mig och testade kläder och skor. Senare åkte vi och stal lite granris från skogen och använde dom till att fixa till Eriks gravplats. Lollo åkte dock hem vid tjugo över sex, men jag och Bellan fortsatte. Vi gjorde även en krans av lite granris, vilket blev mycket fint. Sedan åkte jag och Bellan hem till Gustaf där vi tre pratade och hade det ganska trevligt. Halv tio gick Bellans buss från Spångbro och då åkte även jag hem och nu sitter jag här. Ska alldeles snart prata med Kristoffer på Skype, och sen ska jag sova.


Jag saknar dig, <3



- over and out -


Kommentarer
Postat av: Petra

Va fint ni gjorde<3

jag saknar erik :(

2010-12-09 @ 15:33:44
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0