5 December 2010

Day 06 – Your day

Jaha, nu när jag ändå ska sova snart kan jag lika gärna skriva detta nu. Min dag har varit en slappis dag och väldigt tråkig faktiskt. Jag vaknade strax innan tolv. Sen åkte jag iväg till kyrkogården där jag spenderade nästan 2 timmar. Pratade med Jessica halva den tiden. När jag kom hem gjorde jag varm oboy och ett par mackor och ringde Kristoffer som fick hjälpa mig med lite dataskit. Sedan åt vi, vi har börjat med julmat idag. Efter det stack jag iväg på en promenad med mig själv i snökaoset. Sedan bäddade jag med rena lakan i min säng, hoppade in i duschen och bastun och så har jag bara legat i min säng sedan dess. Eller ja, för dryga timmen sen åt jag lite mat. Nu ska jag sms:a med min älskling och sen ska jag sova. That's it, ganska händelselöst och tråkigt. Men ganska skönt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0