2 December 2010

Day 03 – Your parents

Mina föräldrar, Anu & Pertti, är världens bästa föräldrar. Okej, tänker du, alla säger så om sina föräldrar. Men jag menar det verkligen. Dom har nästan alltid hjälpt mig med saker jag vill ha. Dom pushar mig till att fortsätta sträva efter mina drömmar. Visst att pappa är alldeles för realistisk också, men det är nog bara bra. Att mamma är en person som köper visionboard till mig och att pappa är den som säger stopp när drömmarna flyger iväg. Dom är båda bra människor med bra jobb och en bra "uppfostringstaktik". Jag tycker att jag är en bra ung kvinna nu och jag tycker att Erik var en bra ung man. Allt tack vare mamma och pappa, och deras sätt att leva och lära.


Familjefoto från nyår 2006 - 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0