16 December 2010

Tjolahopp.

Jag sitter, tro det eller ej, i Dalarna hemma hos min pojkvän. I Onsdags hade jag så tråkigt och tänkte att jag har ju jullov och alla mina vänner går fortfarande i skolan, vafan ska jag göra då liksom? Så medans jag pratade med Kristoffer så kom jag på en idé att jag kunde ju åka upp till honom i några dagar. Sagt och gjort och nu sitter jag här. Han ligger just nu och segar sig i sängen och jag vet att om jag lägger mig bredvid honom så kommer jag att somna för jag är så jävla trött. Jag åker ialla fall hem den 21:a. Den 22:a har jag och mina närmsta en mini-julafton hos mig med lite julmat, dricka och julklappar. Mys! Men jag ska försöka dra upp segarslet ur sängen nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0