13 December 2010

Hej hej.

Uppdateringen har varit dålig, oexicterande faktiskt. Men festen i Fredags var skitrolig, Gustaf lyckades verkligen! Ett stort plus för min del var ju att min fina pojkvän Kristoffer var med ju, hihi.. Men ja, vi hade skit kul och somnade gott sen vid typ.. Fyra kanske, hehe. På Lördagen sen var vi så sega att vi bara var hemma hela dagen. Eller ja, Jessica och Benny kom förbi och så tog vi en sväng till Eriks gravplats, men annars var vi hemma och kollade på film sen på kvällen. På Söndagen sen så åkte ju Kristoffer hem. S-K-I-T T-R-Å-K-I-G-T ! Men vi ska ses på julafton igen, vilket ska bli lite småmysigt sådär. Jag är ialla fall skit trött och ska nu äta chips och kolla på webb-tv. Sista dagen i skolan imorgon föresten, woho!


Jag i Fredags, bättre bild kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0