1 December 2010

Day 02 – Your first love

Hehe, min första kärlek är lite speciell. Fast på ett negativt sätt. Chippen, som han kallas, var till en början tillsammans med min dåvarande bästa kompis, det var alltså så vi träffades. Det hände en massa saker som gjorde att jag var tvungen att åka in på akuten i en väldig fart och det var han som fick dit mig. Eller han ringde sin mamma som i sin tur ringde ambulansen som kom och hämtade mig. Men men. Förhållandet var av och på hela tiden. Jag blev lurad, manipulerad och ljugen för gång på gång på gång på gång. Jag vet inte vad det var som sa stopp, men någonting hände och efter ungefär 6 månader tillsammans tog det slut. Vi umgicks lite under sommaren efter det och det hände visserligen lite saker, men efter det slutade vi prata. Idag har vi lite kontakt, eller ja okej, vi hade lite kontakt. Den lilla (vi pratade via facebook) kontakten slutade snabbt när hans flickvän förbjöd oss från att prata med varandra. Haha!

Jaja, man glömmer aldrig sin första kärlek. Chippen var min, även om jag önskar att det inte vore så. Men men, what to do?


Det varade från November 2006 till Maj 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0