5 April - Måndag

Hejsan!

Jag är uppe sent nu igen.
Undrar varför, jag är ju egentligen jätte trött? Jag hatar att fastna framför både tv och dator när man egentligen bara vill eller måste sova. Suck..

Ialla fall, jag har nu fått reda på att Danne verkligen inte kommer. Efter inlägget igår messade han mig och sa att han skulle komma ändå. Idag skrev han att han kanske skulle komma, men när jag ville veta säkert, så sa han nej. Så, så var det med den saken. Nu kan han inte ändra sig mer, har verkligen ingen lust att göra om allting igen. Han kanske inte förstår hur mycket jobb det är med bara en människa? Och det kommer ändå runt 40st.. Aja, tråkigt, men så får det vara nu.

Jag kommer ha fullt upp i veckan. Imorgon ska jag åka till Ösmo, övningsköra, klippa mig och åka till Christa. På Tisdag kanske jag ska till Sydpoolen med några vänner. På Onsdag måste jag städa och laga mat, likaså på Torsdagen. På Torsdagen kommer även en del av gästerna från Finland, så deras sovplatser ska fixas också. På Fredag ska jag dekorera kakor som mormor bakat, åka till Systemet med pappa, hämta Jessica från Tumba, ställa iordning borden och fixa allting i Byggdegården och på kvällen så kommer också sista delen av släktingarna från Finland. På kvällen ska vi till stan för att röja, haha. På Lördagen är det ju själva festen så, ja.. Så ser min vecka ut. Ska försöka vara flitig med bloggandet ändå. Några inlägg med cam-bilder också hade jag tänkt. Hoppas jag orkar/hinner/kommer ihåg.

Nu ska jag försöka sova. Ska klappa lite på min Bejbi är bredvid mig, dt hjälper nog. Ha det så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0