3 April - Lördag

Godkväll!,(eller ska jag kanske säga godatt?)

Jag ligger här helt utslagen i min älskade säng.
Har längtat till den hela dagen och nu när jag väl ligger här så kan jag inte sova. Hm.. Jaja, jag har ialla fall varit på ett riktigt partyhumör hela dagen. Dock ska jag inte dricka fören på Lördag, så då kommer jag väl vara extra super taggad. Min fest kommer verkligen bli grym! Har planerat och fixat ihop alla lag preliminärt idag, men på Tisdag får jag veta exakt hur det blir. Jag ska ju ha femkamp på min fest, vilket kommer bli skoj. Då får folk lära känna varandra lite bättre också, så det blir ju bra. Dock har jag nu räknat bort allt folk från Tumba. Danne sa att han hade mycket med jobbet och så, så då tror jag inte att hans syster och hennes pojkvän heller kommer. Och då tvivlar jag också på att Thomas och Poffe kommer. Lite skönt egentligen, men det är bara skönt för att jag inte ville att Poffe skulle komma. Danne och Thomas besök hit till Korunda hade jag sett fram emot. Men men..

Nähä, om jag kanske ska läsa veckorevyn och vänta på att John Blund ska göra sitt besök hos mig. Har fullt upp imorgon, så hoppas han kommer snart. Ha det så bra tills vi hörs nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0