24 September - Torsdag

Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat! För att gottgöra detta så slänger jag in en random lista jag hittade på bilddagboken. Enjoy it bitches!

2009´s Testet!

Har du någon gång:
Kysst någon?: Yes
Sovit brevid någon av samma kön?: Japps
Slagit ner någon?: Ofc ?
Ljugit för en bra vän?: Tyvärr ..
Svikit någon?: Ja ..
Fuskat på prov/läxförhör?: Haha ah
Blivit kallad hora?: Ja
Allt för många gånger: ?
Druckit alkohol?: Jepps


Vem:
Gillar du?: Min Bejbi!
Skrev du senast till på msn?: Blom .. ?
Kramade du senast?: Isabell :-)
Kysste du senast?: Med risk för att folk blir sura så.. *cencur*
Sov hos dig senast?: Lollo & Linus
Sov du hos senast?: Lollo
Vill du helst av alla i hela världen ha sex med?: Oj ..
Kan du lita på till 100%?: Erik

Kan du säga allt till?: Erik
Är den finaste personen som finns?: .. Svårt att säga
Är sexigast?: Jag såklart ? :-O
Vill du vara med just nu: Ingen!
Ringde dig senast?: Anton
Är snyggast av alla online på msn?: Me, myself and I

Vad:
Drack du senast?: Water
Köpte du senast?: En coca-cola och en tidning
Gjorde du igår?: Jobbade.
Ska du göra imorgon?: Fira bror!
Vill du göra just nu?: Sova
Åt du senast?: En godisbit
Är närmast dig som är rosa?: Hello Kitty!


För två år sedan:

Hur gammal var du?: 15
Vilken klass gick du i?: 9:an
Vad hade du för hårfärg?: Oj herre gud.. Rött? Brunt?
Hur lång var du?: Vet verkligen inte
Vem var du kär i?: Maski tror jag..
Hade du någon pojk/flickvän?: Nej inte riktigt
Vad brukade du göra på fritiden?: Umgås med kompisar
Vilka umgicks du med?: *cencur*
Hur såg du ut?:
Lite annorlunda ..

Var allt bättre då?:
Nja
Skulle du vilja gå tillbaka dit?: Nej
Har du förändrats?: Ja, dt har jag nog
Om ja, på vilket sätt?: På alla möjliga sätt

För ett år sedan:

Hur gammal var du?: 16
Vilken klass gick du i?: Ettan på gymn.
Vad hade du för hårfärg?: Brunt
Hur lång var du?: Vet inte
Vem var du kär i?: Ingen för exakt ett år sedan, men i Oktober
Hade du någon pojk/flickvän? Inte exakt ett år sen, men typ
Vad brukade du göra på fritiden?: Umgås
Vilka umgicks du med?: *cencur*
Hur såg du ut?: Jadu, som 'hej-kom-och-hjälp-mig'

Var allt bättre då?: Då kändes allt toppen! Men nej..
Skulle du vilja gå tillbaka dit?: Nej
Har du förändrats?: Ja
Om ja, på vilket sätt?: Otroligt mycket mer självförtroende

Nu:
Hur gammal är du?: 17
Vilken klass går du i?: HR08 åk 2 SPG Liljeholmen :-)
Vad har du för hårfärg?: Brunt med en massa slingor
Hur lång är du?: 167 ungefär
Vem är du kär i?: Inte i någon jävel :-)
Har du någon pojk/flickvän? Nej fyfan
Vad brukar du göra på fritiden?: Umgås
Vilka umgås du med?: Mest med Bellan och Lollo, men oxå med flera andra
Hur ser du ut? Jag ser magnifik ut ju :-D


Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0