8 September -Tisdag

Gokväll !

Ja, jag vet att min uppdatering har varit piss,
men som ni fick läsa för ett par inlägg sedan så är jag ganska splittrad och skärd efter helgen som gått. Life is a bitch och dt har jag nu i helgen fått mig påmint (?). Ialla fall så vill jag inte skriva mycket om dt då jag ändå konstant går runt och tänker på dt.

Jag kan istället skriva att jag ogillar min praktik-plats. Jag har ju absolut ingenting att göra där. Jag menar, ett pensionärshem? Nej tack! Så förhoppningsvis blir morgondagen min sista dag där och så kan jag byta sen, men man vet ju aldrig.

Nästa vecka Måndag ska jag till Nynäs för att göra provet i Hotell A och för att lämna tillbaka både böcker och kockkläder. Dt blir sista gången någonsin som jag sätter min fot på dt där sketna gymnasiet. Tänk bara när dom tar studenten, skitkul att åka runt i Nynäs då liksom? Själv ska man reta gallfeber på bratsen i stan, haha!

Nej, nu ska jag sova tror jag. Eller först klappa på min gulligaste Bailey och sedan läsa en tidning och först efter dt sova. Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, jag lovar!


Jag just nu..

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0