6 September - Söndag

Hejsan !

Förlåt för dålig uppdatering, men igår hade jag inte tid. Jag och Jessica drog till dt dom kallar stan (!?). Där hade vi allmänt tråkigt.. Sen åkte vi tillbaka med en Totte (som btw kör som en idiot!) och fixade oss. Gäster kom och kvällen rullade på. Tänker inte nämna en grej som hände, allt för personligt, men jag kan säga att vi drack och sånt där. Min kväll vart riktigt lyckad för att ja.. Anyways, pappa sa också att han älskar mig. För första gången i hela mitt liv! Kan ni fatta ?! *Happy face*

Nu ska jag tvinga Benny att spela Skipbo med mig, men vi hörs i bilen tror jag.


Jag och Benny (gummiface) just nu.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0