4 September - Fredag

Godmorgon !

Otroligt nog känner jag mig bättre just nu. Dock har jag inte kunnat sova alls inatt. Gick och la mig jätte sent för att sömnen inte ville komma och när jag väl somnade så vaknade jag flera gånger. Tur ialla fall att jag lärt mig sätta min mobil på ljudlös och stänga av vibrationen. På nåt sätt har jag alltid flera sms på morgonen när jag vaknar (?). Förut vaknade jag alltid när jag fick dem, men inte nu längre.

Jaja, jag ska äta och sedan duscha. Ska packa också, för när pappa kommer hem vid halv fem så bär dt av till Avesta. Hoppas mammas data laddar också, för jag ska kolla på film i bilen. Vägen till Avesta är låååång och seeeeg. Dock ska vi stanna och käka på vägen, alltid ett plus!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0