27 September - Söndag

Hejsan!

Sitter här i soffan i vardagsrummet
nu och pumpar "Black Eyed Peas - I gotta feeling" på högsta volym, haha. Blir alltid så himla glad av den låten, wiho! Är själv hemma, eftersom att mamma och pappa åkt upp lite snabbt till Dalarna och Erik är hemma hos Mikaela. Gästerna som var här från Finland åkte hem tidigt imorse så ja, dt är helt enkelt bara jag och djuren. Borstade btw hundarna nyss, så nu är dom fräscha igen, haha! Ska strax pallra mig till Lillan för att köpa en tidning och AA-batterier. Ska ta bilder idag och så ska jag försöka fixa min design här. Den ser inte bra ut, aight? Förutom min design så ska jag också fixa Annelis blogg. Hon hade önskemål om dt och så satte vi upp en tid tills idag. Jag visar er självklart slutresultatet senare. Designen hon har nu fixade jag förut åt henne också, där ser man också min gamla bloggadress, hoho.

Nej ni, jag ska plocka undan lite nu och så ska jag gå till Lillan. Måste också ut med hundarna och så ska jag duscha min Bailey idag också. Juste, jag måste ju plugga idag också! SHIT!

Puss och kram!


På bilden ser ni mig och Mikkis. Bilden är från förra året när vi satt på pizzerian precis innan vi skulle hålla ett disco för småungar, haha. Varför jag la upp bilden är för att jag ville säga;
Jag saknar min Mikalena!
Hon är här nere i fjollträsk (?) just nu, men vi kommer ju inte ses verkar dt som, buhu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej ! Ja jag e här nere :-) Vi kan träffas när du vill :) Kram

2009-10-01 @ 15:16:39
Postat av: mikis

joo vi leka puss

2009-10-01 @ 15:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0