25 September - Fredag

Detta inlägg kommer tillägnas helt till min bror Erik!

Han fyller hela 16 år idag, alltså ett år närmare dt fruktade och underbara vuxenlivet! Erik är en helt fantastisk bror måste jag säga. På bara ett år eller så, så har han och jag kommit varandra väldigt nära. Vi kan verkligen prata om allting, dt finns absolut ingenting vi håller varandra hemligt. Båda vet att båda finns där för varandra, och dt är otroligt skönt att veta att man alltid har en axel att luta sig emot. Jag har seriöst ingen aning om vad jag skulle göra utan Erik. Jag menar, han har hjälpt mig så otroligt mycket.

Dessutom är han så rädd om mig, vilket märks tydligt ibland. Han skickade ett sms till mig nu ikväll och sa att jag absolut inte fick åka på (ursäkta språket nu) "turk"-festen i Ösmo. Kan låta lite konstigt men så säger han ju för att han är rädd om mig, att dt inte ska hända någonting med mig, inte för att jag inte ska stödja "turkarna" med deras fest.

Erik är fan allt för mig! Vi bråkar inte ofta, utan dt är mest små saker som när man var liten, typ "Neh, nu är dt jag som ska sitta fram i bilen!". Haha.. Dt går ju verkligen inte att bråka med någon som honom, vilket är lite tur.

Jag älskar min bror sjukligt mycket. Fina sms brukar jag också få av honom där dt står typ "Jag älskar dig syster, ring om dt är nåt". Såna små saker förgyller min dag, helt ärligt!

Tro nu förallt i världen inte att dt är incest jag snackar om nu, för dt är dt verkligen inte. Skulle aldrig ens kunna tänka någon sådan tanke, dt är ju äckligt! Min bror är den bästa som finns, som jag älskar mest i hela världen och som jag litar på till 110%!

Så nu; grattis Erik, världens underbaraste lillebror, på 16-årsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0