22 September - Tisdag

Hallå !

Förlåt för att jag inte
uppdaterade igår, men jag orkade verkligen inte. Jag satt vid datorn i tio minuter max, bara för att kolla min Facebook (oh no, I'm addicted!). Men nu ska jag sammanfatta igår och idag;

Igår, Måndag

Första dagen på min nya
praktikplats. Markus, Emelie, Victoria, Micke och Anders är ett gäng trevliga människor att jobba med kan jag lova! När jag och pappa skulle åka hem sen så stannade vi på vägen för att köpa lie godis och ett par arbetsskor till mig. Myckte bra! När jag faktiskt sen var hemma så käkade jag och sen var jag med Bellan till klockan tio ungefär.

Idag, Tisdag

Andra dagen på praktiken.
Idag hade jag en massa mer ansvar. Bla fick jag göra en köttfärslimpa! Eller nej, inte bara en utan typ 15? Skitbra och asgott! Så fick jag skära en massa fläsk också.. Dessutom fyller Victoria år idag så på lunchen käkade vi prinsesstårta. Fyfan va gött dt var alltså!

Nu väntar pappa ängsligt på datorn. Måste dra!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0